boekmarketing in 1 minuut: verkopen van boeken

Boekmarketing in 1 minuut: boekverkopen zonder pushen

Van veel auteurs die ik spreek krijg ik te horen dat ze hun boek graag onder de aandacht willen brengen, maar dat ze geen verkoper zijn of het lastig vinden om hun boek aan te prijzen. Vandaar dit blogje over boekverkopen zonder pushen. Want heel eerlijk gezegd: dat is mijn favoriete manier. Natuurlijk sta ik…

visuele boekmarketing

Boekmarketingstrategie: visuele boekmarketing

Boekmarketing is heel belangrijk voor auteurs als middel om je boek nog beter zichtbaar te maken. Daarbij is visuele boekmarketing onmisbaar. Ik leg in dit blogbericht uit waarom dat zo is en hoe je daaraan kunt werken. Wat is visuele boekmarketing? Visuele boekmarketing is het strategisch inzetten van beeld om je boek te promoten en…

e-mailhandtekening

Boekmarketing in vijf minuten: e-mailhandtekening

Als auteur is het belangrijk om herkenbaar over te komen, zelfs in je e-mails. Een goede e-mailhandtekening is een eenvoudige tool om je branding te versterken en je lezers naar je boek(en) te leiden. In deze blog leg ik uit hoe je een e-mailhandtekening maakt, wat je erin kunt opnemen, en hoe je dit instelt…

linkedin voor auteurs

Boekmarketingstrategie: Linkedin

LinkedIn is niet alleen een netwerkplatform voor zakelijke professionals, maar ook een handig platform voor auteurs. Het biedt de mogelijkheid om jezelf en je werk professioneel te presenteren en tegelijkertijd een breed netwerk op te bouwen. Hier lees je hoe LinkedIn effectief ingezet kan worden door auteurs, inclusief de voor- en nadelen en praktische toepassingen….

boekrecensies

Boekrecensies: hoe kan je ze gebruiken?

Het is weer tijd voor een snelle marketingtip over boekrecensies. Als auteur heb je vast veel recensies ontvangen voor jouw boek. Als je die nog niet hebt, ga er dan snel achteraan, want boekrecensies zijn heel belangrijk. Boekrecensies gebruiken in je marketing Boekrecensies zijn een belangrijk onderdeel van het succes van een boek. Ze bieden…